Klikając w zdjęcie wbijasz na PhotoBloga.

Klikając w zdjęcie wbijasz na PhotoBloga.
Zapraszam :)

wtorek, 19 maja 2015

Majówka 2015

bgfthj


Majówka już co prawda za nami, czas leci, pogoda również dopisała, atmosfera całkiem spoko. No i jak można zauważyć znów w nieco średniowiecznym klimacie z oto niżej zaprezentowaną ekipą. Trochę na zamku Kliczków koło Bolesławca, a reszta czasu na zamku w Grodźcu koło Złotoryi. W między czasie oczywiście przerwy na naukę, ponieważ zaraz po oto tej majówce czekałam mnie matura, ale ten etap tych egzaminów już za mną, jeszcze w czwartek kolejne zaliczenie z angielskiego, tym razem prezentowana bd komunikacja językowa i zastosowanie jej w praktyce mówionej, mam nadziej, że jakoś mi to pójdzie, pomimo mojej rzadkiej znajomości tego otóż języka :)
































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz