Klikając w zdjęcie wbijasz na PhotoBloga.

Klikając w zdjęcie wbijasz na PhotoBloga.
Zapraszam :)

niedziela, 7 stycznia 2018

Szwajcaria 2017

ejh


Mija rok, przez owy rok wiele się zadziało.. Miałem możliwość stania się mieszkańcem Bydgoszczy.. Do tej pory twierdzę iż jest to piękne miasto, serio polecam - zdecydowanie lepsze od ściśniętego w kupie Wrocławia, którego nienawidzę.
Do wszystkich, którzy odwiedzają Bydgoszcz - Gdańska ulica  nocą, jest piękna, serio polecam. Co prawda mało w mieście kolejowych mostów i wgl samych mostów, na których można odpocząć i podumać w samotności.. Lecz na Fordon - dzielnicę oddalą od miasta daleko, zwaną sypialną Bydgoszczy, która jest kawałek spory od centrum, to warto tam przyjechać.. serio... Już samo otoczenie Wisły uspokaja, dodam że blisko stamtąd do Torunia - jakieś 20 min... Gdzie mieści się mosteł kolejowy nad Wisłą, gdzie miałem możliwość bytować w nie jedną noc rozważać nad losem świata. Jak już wspominałem lubię mosty kolejowe, więc ten spełnił swoje zadanie..
Co prawda cały rok nie kręcił się po Bydgoszczy... tak mnie wzięło na wspomnienia po prostu. 


Niżej prezentuję zdjęcie z wyprawy do Szwajcarii, równie długo mógłbym się wypowiadać o pięknie tego kraju.. Choć  tak naprawdę moje ubogie słowa nie są w stanie opisać tego czo można tam dostrzec, serio... Zachęcam wszystkich, czo by za życia to państewko,  bez dostępu do morza odwiedzili,, :)
Miłej nocy życzę. 










































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz