Klikając w zdjęcie wbijasz na PhotoBloga.

Klikając w zdjęcie wbijasz na PhotoBloga.
Zapraszam :)

piątek, 20 maja 2011

Dziś impreza !

Witam ;) Dzień zapowiada się wyśmienicie ... Dziś mnie nic nie wyprowadzi z równowagi ! ;) Dziś MY SWEET SIXTEEN ... ;D   mHYm ... Co może być lepszego, lol jeszcze mam 15lat ^^ Cnie ... Nadal mi internet chodzi tylko w nocy, dziś postaram się to zmienić. Oczywiście jak będę w stanie to dodam słłit focie z urodzin zaraz po północy ;)
będzie mi dziś brakowało ;( :Agu$ki, Baśki i Dżasty !. Ale ja rozumiem ;)

Tymczasem zadecydujcie, jak jest lepiej ;)

Blond / Brązowo - czarne


1 komentarz:

  1. Zdecydowanie te na dole :))
    I nadal mi się nie chce otworzyć ta stronka... ;/
    Ale dobrze, że dodałes tutaj te zdj :))
    Naprawde lepiej w Ciemnych :))

    OdpowiedzUsuń