Klikając w zdjęcie wbijasz na PhotoBloga.

Klikając w zdjęcie wbijasz na PhotoBloga.
Zapraszam :)

wtorek, 10 stycznia 2012

18stka Agnieszki.


  Więc ogarnełem zdjęcia, te w miare ogarnięte, po resztę zapraszam po odbiór prywatnie, sa też takie zdjęcia, ktore już zakopałem głęboko u sb w kapie ^^  nie ujrzą one światła dziennego, choć na jakiś czas. Ale takie tam hehe  18stke oceniam na jedną z lepszych imprez tego roku, a to w sumie dopiero pierwszy tydzień tego roku ^^  hmm oh te pijackie spontany, wgl zastanawia mnie jedno, kto mi się do szyi przyssał ^^ takie tam, potańczyłem, pospałem pod piekarnikiem, potem owinełem się czyimiś nogami. Więc  impreza super, ludzie zajebiście, więc co tu pisac więcej.;)
Aaa dodam, że impreza została zwrócona i to nie jednokrotnie ... ;p




Max, Patrycja


Gejsza
Wojtek.
Bartek, Kamila.

Magda.
Ja, Bartek, Wojtek.

 Agata.
 Paweł, Magda.

 z Kluseczkami ^^
 od lewej: Wojtek, Asia, Agnieszka, Magda, Paweł, Patrycja ;)


 Patryk.





 Dudek, Ewka, Paweł i Magda.

 z pijaczynką Asią ;)


 ja, Agnieszka, Magda



 Ewcia ;)
 z Gejszynką ;)


 najlepszego, jeszcze raz <3









 <3
 z moim Maksiem <3





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz