Klikając w zdjęcie wbijasz na PhotoBloga.

Klikając w zdjęcie wbijasz na PhotoBloga.
Zapraszam :)

środa, 27 sierpnia 2014

New tattoo

hh

W ten weekend na moim ciele zagościła nowa dziara, już piąta, są to 2 cytaty z piosenki Miley - Robot i Who owns my heart. Każdy tatuaż, który sb zrobiłem ma dla mnie znaczenie, niekiedy nie jest one dość czytelne i dosłowne, ale osobiście dla mnie jest w pełni zrozumiałe. Weźmy kotwicę, którą mam na lewej ręce, kotwice ma szereg różnych znaczeń, które każdy odczytuje na swój sposób, ważne by mieć swoje znaczenie danej rzeczy, którą już sobie dziaramy, bo trzeba pamiętać, że taka ozdoba jest na całe życie. Ewentualnie zawsze w pakiecie mamy możliwość poprawek, których moje poprzednie tatuaże nie unikną. Nie mniej jednak dodam, że jestem zadowolony z tego co mam wytatuowane. Niżej prezentuję mój najnowszy skarb :)
Dobranoc.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz