Klikając w zdjęcie wbijasz na PhotoBloga.

Klikając w zdjęcie wbijasz na PhotoBloga.
Zapraszam :)

wtorek, 16 sierpnia 2011

poranek, a ja wczorajszy !.


Dlaczego ja jeszcze nie śpie ? haha xDD  <szczegół>  haha bynajmniej jestem spakowany ... Myślałem, że bd do tego potrzebował tira, ale jednak sb poradziłem, właśnie skończyłem siąpić kawe, oczy mi się same zamykają, włosy topią w wyżej wspomnianej kawi, ja wyglądam jak siedem nieszczęść, a zaraz trzeba wstać, właściwie to nie wiem, po jakom cholere ja tutaj siedze od 2 godzin i jęcze, że chce mi się spać ? haha nO ja musiałem najpierw to ogłosić na wszystkich portalach, że man Makiu idzie spać, alblowiem dobranoc ;*
ok niżej najnowszy teledysk lady Gagi, a później moje odpały.  ;p nq elfy !




 

 





  I kilka wybranych zdjęć, 3majcie się ciepło xD]ja ide spać ;)


,

,







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz