Klikając w zdjęcie wbijasz na PhotoBloga.

Klikając w zdjęcie wbijasz na PhotoBloga.
Zapraszam :)

niedziela, 2 października 2011

1 i 2 październik 2011

nO bo  co tu robić w nocy hmm, zabierać się za spanie czy za szykowanie do budy ...  ;)  dziś  wróciłem do Asi, pojechałem do nie wczoraj ROWEREM, 30 km w jedną strone  ;D  tyłek mnie tak nakurwia, że to jest szoook ;D ale żyje, jak zawsze fajnie itd itp ;)  Wgl myślałem, że taki padnięty od razu zasne... a tu lipa... nawet poszedłem po zeszyty od Agaty, przepisałem sb lekcje bo w moich zeszytach było jakos tak hmmm ubogo czytaj pustki ;)  ale juz spoKK ;D  Więc jest już dziś 3 październik, czas szybko zleciał... nadal mam wrażenie, że jest październik, ale tamten rok...  Musze poszukać 'parę' zdjęć, z najlepszych, oraz ważnych dla mnie chwil, które wydarzyły się przez ten rok ;)

Kacperek ;)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz