Klikając w zdjęcie wbijasz na PhotoBloga.

Klikając w zdjęcie wbijasz na PhotoBloga.
Zapraszam :)

niedziela, 1 września 2013

Kołobrzeg 2013

Tym też sposobem moje wakacje w Kołobrzegu i okolicach dobiegły końca . Przy okazji też wakacje się skończyły, w sensie że za 7 i pół godziny mam rozpoczęcie w szkole. Hmm wokół słyszę, jak to wakacje szybko ludziom minęły, ja powiem tak ten czas to się mi tak ciągnął, że słowa nie są w stanie tego opisać.
Choć nie powiem, te ostatnie dni od zeszłego tygodnia miały się bardzo dobrze. Dużo odpoczywałem, co prawda przez parę dni, ale nabrałem sporo siły i ochoty do wszystkiego.
A teraz zamieszczam kilka fotek z końcówki wakacji.

















































 NIECHORZE 














TRZĘSACZ 





 REWAL








 MIĘDZYZDROJE









sko.sk-i

1 komentarz: