Bo po lekcjach trezba udać się z Jessi na most, fajnie było, peło tam dziś ludzi, pomimo tego, że po naszje świątyni nadal jeżdżą pociągi ^^. Ale i tak mnie rozwalili Ci kolesie, co mieli nO te, kieliszki, hm nieee to było noO wiesz ... kur^^a nie wiem XD hahah dobra szczegół, mega kól, jutro mialiśmy mieć na 9ta, ale wjebali nam polski, którego nie trawie... i 8 lekcji, Bony masalkra
zapraszam ;)
Jeesi ;)




















Brak komentarzy:
Prześlij komentarz