Klikając w zdjęcie wbijasz na PhotoBloga.

Klikając w zdjęcie wbijasz na PhotoBloga.
Zapraszam :)

niedziela, 12 czerwca 2011

Bal 2011 ;)

Hey...  Wypada już się podnieść z wyrka !.   wczoraj odbył się niezapomniany Bal Gimnazjalny (bla bla, coś mądrego...)  Oczywiście super, Cnie a to wcale nie dziwne, gdyż pierwsza piosenka, którą zapodał DJ była Mil ;***      Niżej pare zdjęć, które potwierdzają naszą zabawe ;D    kopiować i dodawać na NK... bo wiem, że na tylko czekacie ;** !...   
na razie elfy ^^
Bal Gimnazjalny 2011 ,,Chimera" 

więcej fotek z balu :

od lewej : Asia, Max, Paula, Monika, Gosia, Daria, Angela...
W czerwonym: Zonia
Kornel, wychowawca 3B p.Justyna

od lewej : Natala, Asica, małaAsia, Gosia, Paulina, Paula, Agata
niżej: Monika ;*, Max
z Darią ;)
z Monią, czytaj Myszą ;*
z Joooanną ... 'joanna' jak farba do włosów, więc lubię ! ;**


od lewej : Karol, Piotrek, Paula, Grzesiek, Korki, Gocha, małaAsia, Agata
na dole : Max, Paulina

Z Agatą ;)
WYBRANI ;D 
od lewej : Jacek, Marek, Karol, Patryk, Kamil, Adrian, Grzesiek, Maciek, Max, Bartek, Krystian
niżej : Radek, Kuba, Kornel
i najniżej : Michał


każdy ma swój świat!. xD
od lewej : Ja, Maciek, Marek !.  Robiliśmy foke, jak na niemcu ^^
kto robi najlepsze booo'u ?
taniec al'a Booo'U
od lewej : p. Dzasta, Emila w tle, Marek, Ja, Endżi
Z Panią doktor !. ;* Tusia

z Asicą ;)
z Moniką ;*!.
komuś się ręka chyba trzęsła... 
od lewej : Weronika czytaj Pisia i Judka
ta.. Werka powaga/ Ja myśle/ Judki mina mówi  'wtf ' wypuście mnie'

z Werką ;*
brawo dla.. Fotografa ;**!
Maciek Booou-OOoou
Angela, patrzy się jak na głupka
A Ja... ja nie wiem co robię... ;D
zamazane ... ;**!
od lewej : Asia, Daria, Maciek (?), Michał, Adrian, Angela, Monika
To po lewej robi Boooo'U
z Wiki  ;*
z Aneczką ;*
 z Pauliną ;*
Boooo'U 2

 z Agatą ;*
 Z Kornelią ;*
 z Sandrą ;*
 od lewej : Max, Wiki, Anka
 chimera ;p
 Słit focia z Wiki ;***!
 Ze ślicznym gronem pedagogicznym ;*!  ^)
od lewej : p. Ania, Ja, p. Justyna
i mistrz drugiego planu p. Mariusz ;D
 podczas poloneza....
 Z p. Darkiem ... DZIĘKI ZA 3 !.... ( z matmy)
od lewej : Marek, Max, Paulina, Jacek, Bonku, Daria





 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz