Klikając w zdjęcie wbijasz na PhotoBloga.

Klikając w zdjęcie wbijasz na PhotoBloga.
Zapraszam :)

piątek, 24 czerwca 2011

Zakończenie roku szkolnego 2010/11


W środę koniec roku szkolnego;(
Pierwszy raz w życiu, nie odczuwam  zadowolenie, czuję się dziwnie, bo skończyło się to, co było mega !.  Będzie mi brakowało niemieckiego i zoo na nim, odpałów, słit foci z Czarną, szczot, bezcelowego szwędania się po korytarzach, opalania przed szkołą, karmienia zwierząt, słit foci przed,za, koło, nad szkołą ;D  oraz zabaw w śniegu z Mariolką, zamiast  być na Fizyce ^) ... itd ;D 
Jednym słowem było super, 3 lata mega odpałów, szału, kocertów Hannah Montany, filmików i tony zdjęć, na kąpie mam ich ponad 2 tysiące, więc wybaczcie ^^ hehe



 od lewej : Marcela, Ja, Paulina, Kornelia



 Daria i ja
 od lewej : Pani Gienisława ;** Ja i Jacek i Toffifee

 od lewej: Judka, Ja, Wiki, Aneczka

za dużo czekolady ;)
Ja i Kornelia
 Ja i Dorcia
 od lewej : Ja, Agata i Gumiś czytaj Bartek
 Ja z Sandrą

 Tusia z Emyłką ;*
 Max, w tle Asia i Grzesiek
 ostatnia Słit focia w szkolnej szybie.
 Z Panią Ivaną ;)

k od lewej: Tusia, Max i Emyłka

na razie Elfy ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz