Klikając w zdjęcie wbijasz na PhotoBloga.

Klikając w zdjęcie wbijasz na PhotoBloga.
Zapraszam :)

czwartek, 30 czerwca 2011

nocna wycieczka rowerowa

Witam gorąco, w ten zaje wietrzny dzień ;)   dziś ciężkie katusze aż do 17 ... Ale potem sb odpocznę...jutro znowu ;/  ale jest pocieszenie czekać będzie w Gostyni z zajobami xD
Niżej filmik, nakręcony (teraz już mogę to napisać ) przez kuzynkę z mojej szkoły !!!! xDD

Booo'U Waka Yey ! ;D


Przed wczoraj (tj wtorek/środa) super ognisko oczywiście w Dzikowie z nO wiadomo, że z zajobami ; )  ... Ja sb czekam na zdjęcie, gdyż pierwszy raz nie miałem aparatu ;(   ... ale i tak bawili się w fotografów, nie tylko ja, jak zazwyczaj to już jest i wynoszę z imprezy po 300 zdjęć ;D   ale jak zobaczę ketchupowy filmik to się przewrócę ze śmiechu xD hahaha.
Potem ktoś genialny, czytaj ja wpadłem na pomysł, wyjazdu na rowery o godzinie 1 wieczorem, niezapomniane przeżycia i wyczyny ;)

 Przy znaku musi być ; )  w Witanowicach i tak było najlepiej ;D hahah  ten pies i kaziu ! ; o


 Śrem - tam moja nóżka, uległa wykrzywieniu o 180 stopni ;D




Póżniej był tylko łańcuch, który rozsypał sie po drodze ... ;) i genialne kopnięcie Maćka, aż iskry poszły ;)
pozdrawiam i 3majcie się ciepło Elfy ! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz