Klikając w zdjęcie wbijasz na PhotoBloga.

Klikając w zdjęcie wbijasz na PhotoBloga.
Zapraszam :)

niedziela, 26 czerwca 2011

Boou Party, Lasek w Dzikowie

Boooo'U  Party

Siema... xD   Ognisko w Dzikowskim lasku ^^  moje pierwsze w tym lasku ale i tak  impreza nie zapomniana !.  oczywiście z zajobami ... Ognisko z okazji urodzin Szkoda, więc wszystkiego naj naj ;)    Z nimi to zawsze i wszędzie można imprezować, tańce 'Boou' czytaj jakieś Waka-Waka ... rzucanie się w zborze, bezcenne, oczywiście tona zdjęć jest bo jakby też inaczej ;)    
Ja uciekam, czekając na kolejną takka impreze, prezentuje parenaście fotek z wczoraj i dziś w sumie oraz krótki filmik xD





 od lewej Jacek, Gumiś, Maciek

 Ja, Jacek





 Ząbek, Ja
Fajne pazurki ;)
 z nową, przyszłą koleżanką z klasy
 Ja, Szkot, czytaj Patryk i chleb ?





Maciek, Ja 

 Sylwek, Ja




ZIEMIA OBIECANA






na razie elfy ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz